About | Car Museum

About

Kαλώς ήρθατε στο τεχνολογικό μουσείο του Captain Joe.

Εδώ θα δείτε με περισσότερα απο 1000 εκθέματα, την εξέλιξη της τεχνολογίας από τo τέλος του 19ου, μέχρι το τέλος του 20ου αιώνα, και σίγουρα θα μάθετε πολλά πράγματα.

100 χρόνια, λοιπόν, τεχνολογικών επιτευγμάτων σχεδόν σε όλους τους τομείς, αλλά κυρίως σε αυτοκίνητα, μοτοσυκλέττες, ραδιόφωνα, γραμμόφωνα, μαγνητόφωνα, TVs, τηλέφωνα, κομπιούτερ και άλλες ηλεκτρομηχανικές συσκευές.

Περισσότερα από 100 ενδιαφέροντα οχήματα θα σας αποσπάσουν την προσοχή!

Αυτοί που ασχολούνται με τα ηλεκτρονικά και τον ήχο θα βρουν τον εαυτό τους σ’ ενα παράδεισο.

Ο Captain Joe θα σας μάθει πως θα γίνετε και σεις αυτάρκεις ενεργειακά, ώστε ν’ απαλλαχθείτε μια για πάντα από την μάστιγα της ΔΕΗ, που σε ορισμένα μέρη δεν υποφέρεται. Στην Κρήτη, γίνονται περισσότερες από 1000 διακοπές ρεύματος ετησίως, και καταστρέφονται άπειρες συσκευές απο τις συχνές διακυμάνσεις.

Θα δείτε, επίσης ενα φωτοβολταικό πάρκο 20 kW, inverter, regulator, μπαταρίες και ανεμογεννήτριες. Το ανωτέρω σύστημα παρέχει ρεύμα στο μουσείο, σ’ ενα ραδιοφωνικό σταθμό και σε δύο κατοικίες.

Αν ο Mike βρίσκεται στον χώρο, θα σας μάθει πως θα παράγετε οικολογικό καύσιμο για μηχανές εσωτερικής καύσεως και καυστήρες, για να απαλλαχθείτε από την μάστιγα των καυσίμων μιά για πάντα!

Η πολιτεία όχι μόνο δεν μου συμπαραστάθηκε, αλλά μου φέρθηκε με τον πλέον απαίσιο και σαδιστικό τρόπο. Και δεν αναφέρομαι σε μία ή δύο υπηρεσίες, αλλά σε όλες ! Οι χειρότερες ήταν το τελωνείο, το λιμενικό ταμείο και οι λιμενεργάτες. Ενας τελώνης, μάλιστα, ο οποίος έχει βγει σε σύνταξη, τώρα, χειροδίκησε πάνω μου. Μόνο όταν συνέταξα μία αναφορά μήνυσης κατά του τελωνειακού, και κατάλαβαν οτι είμαι σκληρό καρύδι και οτι γνωρίζω τους νόμους της ευρωπαϊκής ένωσης, άρχισαν να με σέβονται τα τσογλάνια! Το λιμενικό ταμείο με χρέωσε 700.000 δραχμές, ως φύλακτρα τριών κοντέινερ που οι συνάδελφοί τους οι τελώνες δεν ήξεραν πως να χειριστούν, με αποτέλεσμα να καθυστερήσουν αρκετούς μήνες τον εκτελωνισμό τους.

Στο τέλος, βρέθηκε η φόρμουλα. (Η συνέχεια είναι ακόμα χειρότερη): Επειδή ο διευθυντής του ΚΤΕΟ δεν μπορούσε να παράσχει ένα πιστοποιητικό οτι τα παλιά αμάξια που είχα στα κοντέινερ, είναι αυθεντικά και απείραχτα, απευθύνθηκαν στο τεχνικό επιμελητήριο. Και το τεχνικό επιμελητήριο ορίζει ως ελεγκτή ένα ηλεκτρολόγο μηχανολόγο, που δεν είχε ξαναδεί παλαιό αυτοκίνητο !!! Αφού του συνέταξα ένα πιστοποιητικό σε μισή σελίδα Α4, ο μηχανικός το γέμισε με δεκάδες σελίδες σάλτσα (η κλασσική ελληνική μαλακία), και χρέωσε 400.000 δραχμές το δημόσιο !!! Ο κλέψας του κλέψαντος. Αλληλοκλέβονται, βλέπετε, αλλά την νύφη την πληρώνει τελικά ο αθώος πολίτης, ο οποίος κλέβει κι’ αυτός από άμυνα ! Τι αρρωστημένη κοινωνία!

Οι λιμενεργάτες με χρέωσαν 2.250.000 δραχμές για μία υπηρεσία, που ποτέ δεν μου προσέφεραν τα βρομοτσόγλανα. (Μακάρι να υπήρχε κάποια χειρότερη λέξη στο λεξιλόγιο μου, να τους χαρακτηρίσω). Την μεταφορά των κοντέινερ μου στο λιμάνι, την έκαναν οι γερανοί και τα κλάρκ, τα οποία τα πλήρωσα έξτρα. Οι λιμενεργάτες δεν κούνησαν ούτε το μικρό τους δακτυλάκι για τα κοντέινερ μου.

Μία ηλίθια διευθύντρια του τελωνίου, όταν πηγαίναμε με τον φίλο μου μηχανικό, Μιχάλη Αγριόγιαννο για να ορκιστεί οτι ό,τι έγραφε στα πιστοποιητικά του, σχετικά με την γνησιότητα των υπολοίπων εισαγόμενων αμάξιων μου, ήταν αληθές, μόνο προσευχή που δεν μας έβαζε να κάνουμε, πάνω από την βίβλο, κάθε φορά. Δια της βίας συγκρατιόμουν και δεν χαστούκιζα την μαλακισμένη, που το’ παιζε εξουσία και θεούσα ! Και μήνυση να μου έκανε, βάζω στοίχημα οτι θα έχανε την δίκη στα Ευρωπαϊκά δικαστήρια, με αυτή την θρησκόληπτη συμπεριφορά που αντιτίθεται, ποινικά, στον σχετικό Ευρωπαϊκό κώδικα.

Η ιστορία της αντιπαράθεσης μου με το δημόσιο δεν έχει τελειωμό. Τελικά, έχει απόλυτο δίκιο ο φίλος μου ο Mike, ο οποίος μου λέει τώρα (κατόπιν εορτής): Κάνε ότι μπορείς να κάνεις κρυφά. Αν μπλέξεις με την ελληνική πολιτεία χάθηκες. Έτσι και μπεις μέσα στο χορό, πρέπει να τον χορέψεις μέχρι τέλους. Εγώ, δυστυχώς, δεν το ήξερα και μπήκα στο χορό. Ακόμα χορεύω με υδροκέφαλους, αμόρφωτους και χαμηλού διανοητικού επιπέδου ιθαγενείς, που έχουν ως αποκλειστικό σκοπό να παιδεύουν τον πτωχό πολίτη. Είναι η μάστιγα αυτής της χώρας. Αναρωτιέμαι πότε-πότε, γιατί ήρθα να εγκατασταθώ σ’ αυτή την κόλαση…

Αν δεν είχα τους καλούς μου φίλους εδώ, θα είχα φύγει προ πολλού για την Καλιφόρνια.

Και για να μην μπλέξω με την εφορία, που μου φέρνει δυσφορία, η είσοδος είναι δωρεάν. Ούτως ή άλλως, απόσβεση δεν θα έκανα ούτε σε δύο ζωές. Οποιος από τους επισκέπτες θεωρεί οτι αποκόμισε κάτι καλό από αυτά που είδε, διάβασε και άκουσε, μπορεί ν’ αφήσει κάτι μέσα στο κουμπαρά.

Κάτι ανάλογο έλεγε και κάποιος Σωκρατικός φιλόσοφος : Δεν θέλω να με πληρώσετε για την διδασκαλία μου, τώρα. Αν νομίζετε οτι αποκομίσατε κάτι, στο τέλος αυτής, τότε μπορείτε να μου αφήσετε οτι εσείς πιστεύετε οτι αξίζω”.

Για ραντεβού τηλεφωνήστε στο 2810 542293 ή στο 6999 542293.

Τα εκθέματα που θα δείτε στον μουσειακό χώρο των 2000 τετραγωνικών μέτρων είναι τα εξής:

Αυτοκίνητα

Ραδιόφωνα

Πομπούς

Γραμμόφωνα

Computers

Λυχνίες

Εργαστηριακά όργανα

Μαγνητόφωνα

Τηλέφωνα

Inverter

Φωτοβολταικα πάνελ

Μπαταρίες

Στατικές μηχανές

Μοτοσυκλέτες κ.α.

Ο επίτιμος πρόεδρος του μουσείου είναι ο κολλητός μου Handyman (Αντρέας Γαβρίλης), ο οποίος είναι και ο όρθιος-λογιστής του ορθολογιστή προέδρου Georgeman (Captain Joe).

Το τεχνολογικό μουσείο ευχαριστεί ιδιαίτερα όλους τους δωρητές και χορηγούς :

Γιάννη Φλουρή (Πάνω απο 100 ηλεκτρονικές συσκευές)

Οικογένεια Παναγιώτη Μιχαηλίδη (MG 1300)

Αδελφούς Πατεράκη (Αγγελο & Δημήτρη, με 5 αυτοκίνητα)

Αποστόλη Χασουράκη (Πολλές ηλεκτρονικές συσκευές)

Γιώργο Φαλατάκη (Πολλές ηλεκτρικές συσκευές)

Βύρωνα Ζαριφάκη (Cortina MK2)

Αντρέα & Μαρία Κούρκουλα (Triumph TC2000)

Katrina Plattner (Trabant)

Μιχάλη Καπετανάκη (5 ηλεκτρονικές συσκευές)

Μανώλη Μιζεράκη (3 ηλεκτρονικές συσκευές)

Εταιρεία Χρυσοφάκη Bosch (Πετρελαιομηχανή Αξελός)

Νίκο Κοτσάμπαση (Επισκευές Ραδιοφώνων)

Τάκη Παυλάκη (Fiat X1/9)

Εστέλιο Καλογήρου (ηλεκτροακουστικές συσκευές & τηλέφωνα)

Κάλλια Ιεραπετρίτη (Εξοπλισμός μπαρ, Πόστερ)

Εταιρεία Φασουλάκη, Ντίνα (Πλακάκια)

Εταιρεία Δαμανάκη (Αέρια & Πυροσβεστήρες)

Αλέξανδρο Γαβριλάκη (Film Projector)

Παναγιώτη Γαβρίλη (Commodore computer, Amiga & PCs)

Verena Wels (Electronic equipment)

Herbert Stuppacher (Radio)

Raymond Cape (Radio)

Rotzer Stegman (Γερμανικό κράνος μοτοσικλέτας )

Ramy (Τηλέφωνα)

Barbara Daling (Design radio and art)

Κλαίρη Μιτσοτάκη (τηλέφωνα)

Οικογένεια Πετράντη (Akai M8)

Ελένη Λεούση (ηλεκτρονικό υλικό και camera)

Jack Trench (Μικροσκοπικό τηλέφωνο)

Anna Bender (Φορητό ραδιόφωνο 1930)

Αντρέα Αγγελή (Ιαπωνέζικοι Ενσχυτές)

Gus Κozerek (Λυχνίες)

Said Hamdun (ηλεκτρακουστικές συσκευές)

Οικογένεια Σαίτα (ηλεκτρακουστικές συσκευές)

Μίρα Μάρα (Φορητό ραδιόφωνο)

Αντρέα Γαβρίλη (Ford Anglia 105E)

Κωστή Αιβαλή ( Computer equipment)

Μπάμπη Σημαιωνίδη (Ηλεκτρονικές συσκευές)

Μιχάλη Αγριόγιαννο (Πιστοποιητικά αμαξιών)

Ναταλή Μητσοτάκη (Τηλέφωνα)

Αλκμήνη Κουσουράκη (εξοπλισμός μπαρ)

Νίκο Σκαρπαθιωτάκη (Ραδιόφωνο)

Κώστα Αγγελάκη (Ραδιόφωνο)

Γιώργο Χατζηπετρή (Κινητά τηλέφωνα & Ραδιόφωνα)

Δημήτρη Καλουρή (εξάβολτες μπαταρίες)

Μάκη Αμίτση (Αυτοκίνητα)

Μαρίνο Σαρηγιάννη (Renault 4TL)

Ζαχαρία Σαμπαθιανάκη (Τζάμια)

Εταιρεία Τσικαντιλάκη (Παράθυρα)

Τάκη Στουμπίδη (Volvo)

Uwe Doepper (Μαγνητόφωνο)

Μάνο Ζερβό (Ηλεκτροακουστικές συσκευές)

Νίκο Λαϊδη (Τηλέφωνα & Μαγνητόφωνο)

Νίκο & Μαρία Τσαρούχα (Mercedes Benz 230)

Εστέλιο Καλογήρου (Fiat 850 & Ηλεκτρονικές συσκευές)

Κώστα Τσουρακάκη (Harley Davidson & αριθμομηχανή)

Richard Herdman (Ηλεκτροακουστικές συσκευές)

Αντώνη Μακάκη (Volvo 122)

Κώστα Βογιατζάκη (BMW μοτοσυκλέτες)

Νίκο Κοπιδάκη (Ανταλλακτικά γερμανικών μοτοσυκλετών)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>