Πως λειτουργεί το Auto Jacking System.
Το Auto Jacking System απαρτίζεται απο μια υδραυλική αντλία, ένα μικρό ντεπόζιτο λαδιού, 4 εμβολοφόρες μποτίλιες, ενα διακόπτη και τις σωλήνες που συνδέουν τα ανωτέρω κομμάτια. Το σύστημα αυτο το βρίσκει κανείς σε ακριβά μεταπολεμικά αυτοκίνητα, και ο σκοπός του είναι να σηκώνει το αμάξι αρκετά, για να μπορεί να αλλαχτεί το ξεφουσκωμένο λάστιχο. Το παράδειγμα που παραθέτω εδώ, προέρχεται απο ενα Austin A125 Sheerline, που κατασκευάστηκε το 1948. Κάτω απο το χαλί του δεξιού μπροστινού πατώματος, υπάρχει ένα μικρό ξύλινο καπάκι. Το σηκώνουμε και βλέπουμε ενα διακόπτη.
Εαν γυρίσουμε τον διακόπτη, μια αντλία θα αρχίσει να τροφοδοτεί με υδραυλικό λάδι 4 μποτίλιες ευρισκόμενες κοντά στον κάθε τροχό του αυτοκινήτου. Οι μποτίλιες επιμηκύνονται, και ακούραστα σηκώνουν το αμάξωμα αρκετά, για να αλλαχθεί ο προβληματικός τροχός. Μετά γυρίζουμε τον διακόπτη απο την άλλη μεριά, για να επανέλθουν οι μποτίλιες στην αρχική τους θέση, με την βοήθεια ενος εσωτερικού ελατηρίου. Είναι τόσο απλό και γρήγορο!
Προσέξτε πόσο μικρή είναι η αντλία, συγκριτικά με το δωδεκάβολτο μοτέρ. Υπολογίζω οτι η ισχύς του μοτέρ αυτού είναι περίπου μισός ίππος.