Συμβουλή #3
Οταν για τον Α ή Β λόγο βραχυκυκλωθεί κάποιο μπουζί του αυτοκινήτου ή της μοτοσυκλέτας σας, μπορείτε άνετα και άμεσα να το επαναφέρετε σε λειτουργία με το να απομακρύνετε την “πίπα” κατα 10 περίπου χιλιοστά από τον ακροδέκτη του σπινθηριστή (από την κουμπομένη θέση). Οταν δημιουργηθεί, λοιπόν, ένα δεύτερο τόξο 4-12 mm πάνω στον ακροδέκτη του σπινθηριστή που δεν λειτουργεί, ΠΑΝΤΑ μα ΠΑΝΤΑ ξεκινάει να λειτουργεί, εκτός αν έχει βραχυκυκλωθεί από ρίνισμα μετάλου.
Ενα μπουζί μπορεί εύκολα να βραχυκυκλωθεί από υπερβολική ποσότητα βενζίνης που μπορεί να ρουφήξει η μηχανή με την χρήση του αυτόματου ή μη choke. Aν πρόκειται για δίχρονη μηχανή, μπορεί κάλλιστα να βραχυκυκλωθεί και από υπερβολική ποσότητα λαδιού.
Οταν το λέω σε μηχανικούς και μηχανόβιους, κανείς δεν με πιστεύει, κι’ όμως εγώ το κάνω από το 1971 μέχρι σήμερα με απόλυτη επιτυχία ΚΑΘΕ φορά!