ΜΗΝ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΝ ΑΓΏΝΑ ΤΩΝ ΔΙΟΔΙΩΝ !
Εχουν παλαβώσει οι κυβερνήτες μας!
Ακουσον-άκουσον: Οσοι δεν πληρώνουν διόδια (για τους ελληνικούς κωλόδρομους, η πλειοψηφία των οποίων είναι παγίδες θανάτου) θα πρέπει να πληρώσουν πρόστιμο, και η άδεια κυκλοφορίας καθώς επίσης και το δίπλωμα θα αφαιρούνται για 20 ημέρες!!!
Καλά, ο Ρέπας και η παρέα του δεν έχουν κουκούτσι μυαλό για να καταλάβουν οτι αυτή η απόφαση είναι αντισυνταγματική? Τι σχέση έχει η άδεια και το δίπλωμα των οδηγών με τα καταραμένα διόδια?
ΜΗΝ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙ κανείς τον αγώνα, μέχρις ότου μειωθεί η τιμή τους στο ήμισυ. Και να θυμάστε οτι αυτοί οι κωλόδρομοι έχουν πληρωθεί 5 τουλάχιστον φορές περισσότερο απ’ ότι έχουν κοστίσει με τα διόδια που πληρώνουμε τα τελευταία 45 χρόνια! Μια λαϊκή εξέγερση κατά των δυναστών θα δείξει ποιός έχει τον λόγο και την δύναμη σε τελευταία ανάλυση. Δεν νοείται ο Ρέπας και ο κάθε Ρέπας να το παίζει δικτάτορας και ν’ αποφασίζει σπασμωδικά οτι κατεβαίνει στο μυαλό του.
Θυμάστε πριν 15 περίπου χρόνια που είχε παρθεί μια παρόμοια απόφαση απο την τότε κυβέρνηση?
Οποιος οδηγός συλλαμβάνετο πιομένος, έχανε το δίπλωμα του για κάποιο σεβαστό διάστημα, πράγμα που ισχύει και στις άλλες χώρες, με την διαφορά οτι εδώ έχανε και το αμάξι του!!!!!
Ναι, όντως, κατάσχεζαν τα αυτοκίνητα αυτών των οδηγών! Αυτό κράτησε για κανένα δίμηνο, μέχρις ότου κάποιος δικαστής απεφάνθη οτι αυτή η απόφαση ήταν φυσικά αντισυνταγματική, πράγμα που είχα καταλάβει εγώ από την πρώτη στιγμή, χωρίς να έχω την παραμικρή γνώση νομικών!
Προσαρτώ ένα παλαιότερο κείμενο, που έγραψα την ημέρα που συνελήφθει ο Απόστολος Γλέτσος:
Ως πότε θα ανεχόμαστε την απάτη των διοδίων για δρόμους του “κώλου”. Εχω οδηγήσει σε 35 χώρες της Ευρώπης, Αμερικής και Ασίας. Σε καμία χώρα δεν εχω δει το χάλι που βλέπει κανείς εδώ! Αν εξαιρέσουμε 2-3 καινούργιους αυτοκινητόδρομους, όλοι οι υπόλοιποι είναι για τα μπάζα! Προσέξτε, είναι ΠΟΙΝΙΚΟ το αδίκημα που διαπράττει η πολιτεία απέναντι στους πολίτες. Θα έπρεπε ΟΛΟΙ οι εργολάβοι και οι πολιτικοί που σχετίζονται μ’ αυτούς τους δολοφονικούς δρόμους να πάνε φυλακή. Αυτοί οι δρόμοι έχουν απίστευτα επικίνδυνες διασταυρώσεις & στροφές, δεν έχουν διαχωριστικό τοιχίο στην μέση και είναι οι πλέον ολισθηροί, ιδιαίτερα όταν “ιδρώνουν” το καλοκαίρι.
Η δε ποιότητα της ασφάλτου που χρησιμοποιείται στην Μαλάκαλαντ, μου έλεγε φίλος εργολάβος δρόμων, ότι εν γνώση τους είναι κακή, για τους εξής 2 λόγους: 1.Πρέπει να χαλάνε γρήγορα, προκειμένου να χρειάζονται συχνά επισκευή, κι’ έτσι να δείχνει ο δήμος οτι ξοδεύει χρήματα, και 2. Εχουν χαμηλότερο φαινομενικό κόστος.
Στην πραγματικότητα όμως, κοστίζουν 20 φορές περισσότερο απο τους ποιοτικούς δρόμους της Ευρώπης, αν αναλογιστεί κανείς την απώλεια ζωής, τους τραυματισμούς, τις υλικές ζημίες, τις φθορές των οχημάτων και τέλος το συνολικό κόστος του οδοστρώματος σε διάστημα 25 ετών. Αρρωστημένες καταστάσεις!
Πρέπει να ξέρετε, επίσης, οτι η χρήση των Γερμανικών, Αγγλικών, Βελγικών, 80% των Αμερικάνικων και πολλών άλλων αυτοκινητόδρομων, είναι απολύτως τσάμπα.
Η χρήση των ελβετικών αυτοκινητόδρομων και οδών ταχείας κυκλοφορίας υπόκειται για όλα τα μηχανοκίνητα οχήματα σε υποχρέωση πληρωμής διοδίων. Για μηχανοκίνητα οχήματα με μέχρι 3,5 t (ΕΙΧ, μοτοσικλέτες και τροχόσπιτα) υπάρχει υποχρέωση ειδικού σήματος (βινιέτας). Πριν από τη χρήση αυτοκινητοδρόμων και οδών ταχείας κυκλοφορίας πρέπει να αγοραστεί μία βινιέτα, η οποία ισχύει για απεριόριστες διαδρομές σε όλους τους αυτοκινητόδρομους και οδούς ταχείας κυκλοφορίας.
Μέλη της Εθελοντικής Ομάδας Δράσης Ν. Πιερίας ταξίδεψαν αυτή την εβδομάδα στο εξωτερικό, βρέθηκαν με ΙΧ επιβατικό αυτοκίνητο στην Ελβετία και αγόρασαν μια vignette.
Το κόστος της; 31 Ευρώ για όλο το χρόνο, δηλαδή μέχρι το τέλος του 2010, με τη δυνατότητα χρήσης απεριόριστων διαδρομών, εννοείται και των πολυάριθμων τούνελ της ορεινής χώρας.
Ο Ελβετός πολίτης πληρώνει 31 ευρώ το χρόνο και έχει τη δυνατότητα να χρησιμοποιεί ελεύθερα ολόκληρο το εθνικό οδικό δίκτυο της χώρας του.
Ο Έλληνας πολίτης, π.χ. ο κάτοικος Κατερίνης που εργάζεται στην Θεσσαλονίκη και πηγαινοέρχεται καθημερινά, πληρώνει 1.392 Ευρώ μόνο γι αυτή τη διαδρομή και μόνο για 20 εργάσιμες Χ 12 μήνες Χ 5,80 και ΟΧΙ για 365 μέρες !! και δεν έχει τη δυνατότητα αγοράς εκπτωτικής κάρτας, όπως συμβαίνει σε ολόκληρο τον κόσμο!
Οι Ελβετοί συνάδελφοι των φίλων μας δεν μπορούσαν να το πιστέψουν, λέγοντας: «Αυτό λέγεται κλοπή!».
Οι δε πολιτικοί που υπέγραψαν την παραχώρηση της χρήσης των εθνικών μας δρόμων, κάτω από τέτοιους όρους, είναι πουλημένα τομάρια! Αυτό, το τελευταίο, δεν είπαν οι Ελβετοί! Το είπαν οι Τσέχοι που καθόντουσαν στο ίδιο τραπέζι!