Μια αναδρομή στο παρελθόν με αυτοκίνητα ελληνικής κατασκευής.Τι να προσέξετε αγοράζοντας νέο αμάξι.
Μια αναδρομή στο παρελθόν με αξιόλογα και μη, αυτοκίνητα ελληνικής κατασκευής, απο το 1920 μέχρι σήμερα:
http://axinosp.blogspot.com/2011/01/blog-post_27.html
Ιδου και το καλύτερο αμάξι των Βαλκανίων : Το θρυλικό PONY απο το 1974. Κατασκευασμένο στην Θεσσαλονίκη, πούλησε 30000 κομμάτια και εξήχθη μέχρι και την Αμερική!!!
http://en.wikipedia.org/wiki/Namco_(automobiles)
http://en.wikipedia.org/wiki/Scavas
Εχοντας διαβάσει αρκετά άρθρα σχετικά με την χώρα συναρμολόγησης γνωστών αυτοκινητοβιομηχανιών και απο την προσωπική μου εμπειρία, έβγαλα τα εξής συμπεράσματα: Ολα τα αυτοκίνητα κατασκευασμένα στην Απω Ανατολή εκτός της Ιαπωνίας είναι αναξιόπιστα, ανεξαρτήτως του αν είναι μια καλή μάρκα όπως η Mercedes, Volvo ή BMW ή όχι.
Τα Mercedes και τα υπόλοιπα γερμανικά, που είναι κατασκευασμένα στην Ισπανία είναι τόσο σκάρτα, οσο και τα Τούρκικα!
Συνεπώς, αν σκέπτεστε να αγοράσετε κάποιο αυτοκίνητο την εποχή αυτή με την απόσυρση, σιγουρευτείτε οτι είναι κατασκευασμένο σε μια απο τις ακόλουθες χώρες: Γερμανία, Σουηδία, Ιαπωνία, Αμερική (USA), Αγγλία, Γαλλία, Ολλανδία, Τσεχία και Ιταλία. ΟΛΑ τα υπόλοιπα είναι εξ’ ορισμού σκάρτα. Επ’ ουδενί μην ακουμπήσετε Κινέζικα ή Ινδικά . Η ποιότητα των υλικών που χρησιμοποιούνται σ’ αυτά, είναι απίστευτα κακή. Εαν επιλέξετε γιαπωνέζικο, απαραιτήτως ελέγξτε την γνησιότητα του (οτι όντως είναι κατασκευασμένο στην Ιαπωνία). Με τίποτα, επίσης, μην διανοηθεί τε ν’ αγοράσετε όχημα απο την ανατολική Ευρώπη. Είναι πολύ χειρότερα κι’ απο τα Τούρκικα.
http://www.autotriti.gr/news/preview_news_114.asp?NEWS_DATA_ID=94005
Θα αναρρωτιέστε γιατί έγραψα το ανωτέρω σχόλιο. Ο λόγος είναι προφανής. Οι Έλληνες τρέφουν, απολύτως δικαιολογημένα, μια απέχθεια απέναντι στα ελληνικά προϊόντα, όταν αυτά δεν είναι φαγώσιμα (γαλακτοκομικά, φρούτα, κρέατα, κλπ). Τα τελευταία 22 χρόνια έχω αγοράσει τα εξής τεχνολογικά προϊόντα κατασκευασμένα στην Ελλάδα: 3 ανεμογεννήτριες εκ τον οποίων η μία ήταν 12 kW, 6 μπαταρίες 1500 Ah, ενα ασύρματο τηλέφωνο υψηλής ισχύος και προδιαγραφών και 3 inverter Μιχάλη Καλογεράκη. Ολες οι προαναφερθείσες συσκευές είχαν υψηλό κόστος (καμιά φορά και διπλάσιο) και ήταν προβληματικές σχεδόν απο την πρώτη στιγμή. Μέσα σε ένα χρόνο τις είχα πετάξει. Μόνο τα inverter του Mike δουλεύουν αλάνθαστα ακόμα!
Βλέπουμε, λοιπόν, οτι η συντριπτική πλειοψηφία των ελληνικών προϊόντων είναι άχρηστα και απ’ οτι φαίνεται το γνωρίζει ο κόσμος. Αν παράγαμε αυτοκίνητα εδώ, θα ήταν του Τούρκικου/Ισπανικού επιπέδου και σας διαβεβαιώ οτι κανείς δεν θα τα αγόραζε!